MAÖL İşletmelerde Beceri Eğitimi Nedir ve Staj Eğitimi Nasıl Olur?

admin 10 Ekim 2011 99
MAÖL İşletmelerde Beceri Eğitimi Nedir ve Staj Eğitimi Nasıl Olur?

Siz Sordunuz:  MAÖL Mesleki Açık Öğretim Lisesinde beceri eğitimi ne anlama gelmektedir? MAÖL Lisesinde bu eğitim nasıl işler ? Staj eğitimi nasıl olur?

Biz Cevapladık:  Mesleki Açık Öğretim Lisesinde İşletmelerde Beceri Eğitimi altında okutulan dersin resmi adıdır. Meslek Liselerinde okuyan bütün öğrenciler gibi MAÖL öğrencileri de 12. sınıftan itibaren staj yaparlar. Mesleki Açık Öğretim Lisesinde staj dönemlik yapılır. Öncelikle 1. dönem staj yaparsınız ve İşletmelerde Beceri Eğitimi olan bu dersin 24 kredisini alırsınız. Daha sonra ise 2. dönemde aynı staj tekrarlanır ve 24 kredi daha alırsınız. Stajdan toplamda 48 kredi almış olursunuz. Staj haftada 3 gün ve toplam 24 saat yapıldığı için bir dönemde 24 kredi alabilirsiniz.

99 Yorum »

  1. poyraz alkan 16 Nisan 2012, 07:53 - Reply

    Bu stajdan muaf olama durumu varmıdır?
    varsa şartlar nelerdir…

    • admin 17 Nisan 2012, 06:23 - Reply

      Stajdan muaf olma durumu yoktur.

  2. melisa 24 Ağustos 2012, 16:21 - Reply

    ne kadar süre staj yapmaliyız yani 4 aymı yoksa 8 aymı

    • admin 24 Ağustos 2012, 17:30 - Reply

      Yüz yüze eğitim bir öğretim yılı 18′ şer haftadan 2 dönem olarak verilir.

  3. Gülşah 24 Eylül 2012, 04:07 - Reply

    4.sınıfım. Yaz stjı yaptım. Yaz stajında haftanın 5 günü gittim günde dokuz buçuk saat çalıştım. Ve şimdide gidiyorum haftada 3 gün ve günde 10 saat çalışıyorum.

  4. engin 24 Eylül 2012, 17:57 - Reply

    maöl yönetmelik madde 31: Beceri egitimini işletmelerde gören veya ustalık belgesine sahip olanlar staj çalışmasından muaftır.

  5. firdevs 08 Ekim 2012, 22:15 - Reply

    hocam merhaba biz cocuk gelişim bölümü okuyoruz ve 2. senemizde staj yapmaya başladık 3. sınıfta bir sorun yaşarmıyız

    • admin 09 Ekim 2012, 05:51 - Reply

      Hayır sorun yaşamazsınız.

  6. firdevs 08 Ekim 2012, 22:17 - Reply

    ve hocam 12. sınıfa 2 ders kalıyo 11deyiz üstten ders almamız mümkün mü 2 yılda bitirmek için cevaplarınıza ihtiyacımız teşekkür ederiz

    • admin 09 Ekim 2012, 05:52 - Reply

      Sadece bulunduğunuz dönem ve altındaki dönemlerden ders alabilirsiniz.

  7. Oktay 19 Kasım 2012, 17:04 - Reply

    Merhaba;

    Ben 92 yılında Endüstri Meslek Lisesinden mezun oldum ve lise mezunu olarak bölüm değiştirmek üzere Mesleki Açık Öğretim Lisesi Elektronik Bölümüne kaydımı yaptırdım. Şu an 11 sınıftayım. çalıştığım firmada 7 yıldır elektronik üzerine çalışıyorum ve stajımı da işletmede yapacağım. Stajdan muaf olma durumu nedir.

    • admin 06 Ocak 2013, 01:57 - Reply

      KOnu hakkında devam ettiğiniz Lİse müdürlüğüne başvurunuz.

  8. Hayriye 21 Aralık 2012, 00:57 - Reply

    Merhabalar ben okulöncesi eğitim okuyorum ve stajımı aselsanda yapmak istiyorum fakat acıklise öğrencisiyim kabul edilirmiyim acaba acıklise olmam bi sorun oluştururmu yardımcı olursanız sevinirim.

    • admin 02 Ocak 2013, 01:04 - Reply

      Sorunuzu ilgili kuruma sorunuz.

  9. UMUT ECE 31 Aralık 2012, 06:20 - Reply

    hocam ben mesleki açık ögretim lisesinde okuyorum ve 10 sınıfı geçensene okudum yüz yüze yüze egitimde kalan 3 tane dersim var hem birinci dönem hem ikinci dönem 6 saatlik ders görüyoduk ben iki dönemde 3 dersten kaldım
    ve tekrar o dersleri vvermek için aynı sınıfı okuyorum uzaktan egitim kredim 118 alan kredim 16 okulu nezman bitirebilirim nezman mezun olurum 11 sınıfıda okuyacammı staj nasıl görecem stajdan mmaş alabilirmiyim yardımcı olursanız sevinirim

    • admin 02 Ocak 2013, 00:41 - Reply

      Alan derslerini 130 toplam derslerinizi ise 240 yaptığınızda mezun olursunuz.

  10. enes 08 Ocak 2013, 23:52 - Reply

    okul tatil olduğunda iş(staj) tatil olurmu ?

    • admin 10 Ocak 2013, 01:21 - Reply

      Olmaz.

  11. Alparslan 25 Ocak 2013, 07:51 - Reply

    İŞLETMEDE BECERİ EĞİTİMİ STAJMIDIR, BECERİ EĞİTİMİMİDİR. EĞRE STAJ İSE MADDE 31′DE KALFALIK BELGESİ OLANLAR MUAF OLURLAR DURUMUNDAN FAYDALANABİLİYORMU. EĞER MUAF OLABİLİYORSAM OKUL BUNU NEDEN KABUL ETMİYOR. 10 YILDIR AYNI ŞİRKETTE MEKANİK BAKIM ONARIM ÜZERİNE ÇALIŞIYORUM YİNE AYNI ALANLA İLGİLİ KALFALIK BELGEM VAR VE AYNI BÖLÜMDE OKUYORUM. OKUL İSE BANA YİNEDE İŞLETMEDE 12. SINIFTA BECERİ EĞİTİMİNE GİDECEKSİN DİYOR. ALLAH AŞKINA BİRİSİ TATMİN EDİCİ BİR CEVAP VEREBİLİRMİ.

    • admin 26 Ocak 2013, 03:52 - Reply

      Konu hakkında ayrıntılı bilgi için 0312 213 01 44 nolu telefonu arayınız.

  12. merve 27 Şubat 2013, 00:39 - Reply

    staj yaptığım yerde staj ücretlerimi düşürdürler. nedenini sorduğumuzda ise ağustosta yasa değişti dediler ve baya bir ücret düştü. lise stajyeriyim. herkesde yükselirken bizde düştü gerçekten böyle bi durum var mı ?

    • admin 27 Şubat 2013, 05:54 - Reply

      Konuyu hakkında eğitim gördüğünüz okul müdürlüğü ile iletişime geçiniz.

  13. Selime 27 Şubat 2013, 00:42 - Reply

    lise 4. sınıf öğrencisiyim haftada 3 gün staj görüyorum.aylık ne kadar bir staj ücreti almam gerekiyor? her sitede farkı birşey yazıyor yardımcı olursanız sevinirim.

    • admin 27 Şubat 2013, 05:55 - Reply

      Konu hakkında yüz yüze eğitim gördüğünüz okul müdürlüğü ile iletişime geçiniz.

  14. Gökçehan 07 Mart 2013, 05:45 - Reply

    Kolay gelsin Meslek lisesi motorlu araçlar bölümü öğrencisiyim 3 ekim 2012 ‘de özel bir firmada staja başladım ve kime sorsam okul bitiminde staj biter diyorlar bi kaç gündür araştırma yapıyorum 300 saat filan diyorlar ve ben 300 saati doldurdum hala daha gitmek zorundamıyım pek memnun değilim yerimden tekrar kolay gelsin

    • admin 07 Mart 2013, 09:55 - Reply

      Konu hakkında yüz yüze eğitim aldığınız okul müdürlüğüne başvurunuz.

  15. yelda 19 Mart 2013, 20:02 - Reply

    ben liseyi 99 yılında bitirdim fakat daha sonra özel eğitimde calışmak için (rehabilitasyon merkezlerinde)vsstekrardan 29 yasından sonra meslek lisesine gittim 3 yıl boyunda çoluk cocuk sıkıntı demeden 2 tane kızım var.okudum su anda staj görüyorum devlet okulunda haftada 5 yarım gün.diyeceğim şu biz okadar uğrasısıyoruz .hiç ne ücret nede sigorta var böyle bir sey olması gerekmiyormu sizce sonucta özel eğ engellilerle uğraşıyorum yeri geliyor kulagımıza kalem sokuyorlar vss..bu konuda bilgilendirirmisiniz

    • admin 20 Mart 2013, 02:11 - Reply

      Arayınız: 0312 213 01 44 nolu telefondan 1056 tuşlayınız.

  16. Burak 28 Mart 2013, 20:37 - Reply

    Suan 5. Dönemimi Okuorum Nezaman Staj Göremeye başlayacağım ? 1. Dönemden Kalmıs 2 Dersim stajımı Etkılermı. Teşekküler. :)

    • admin 28 Mart 2013, 20:51 - Reply

      KOnu hakkında yüz yüze ders gördüğünüz okul müdürlüğüne başvurunuz.

  17. kazım özel 04 Nisan 2013, 19:41 - Reply

    kafanıza takılan her şeyim emailimle bana sorabilirsiniz. fakat yukarıdaki sorularda şunu gördüm. staj ile beceri dersi birbirine karıştırılıyor. son sınıftaki 3 günlük staj çalışmasıyla 300 saatlik yaz stajı aynı şey değil.
    kısacası son sınıfta işletme varsa 3 gün oraya gidersin o zaman 300 saatlik stajdan muaf olursun. son sınıfta gittiğin yer işletme statüsünde değilse o zaman 300 saat yaz stajı yaparsın.

  18. ali esendağ 12 Nisan 2013, 08:20 - Reply

    sevgili admin soruma lütfen cevap verirseniz size minnettar kalırım saygılarımla .
    Benim eşim mes açık lise çocuk gelişimi böl okuyor 300 saatlik stajda sınıfta 19 kişi var bunun 4 kişisi dışarıda staj görüyor 15 kişi okul kendi bünyesinde staj veriyor bunların hepsi ya okulda yada dışarıda staj alması gerekmiyormu haksızlık yapıldığına kanaat getiriyorum bunu belirleyici yasal mevzuat varmı burada suistimal var bunu acıklayıcı kanun varmı maddesi ile yazarmısınız şartlar nasıl olacak neye göre bu konuyu değerlendiriyorlar yazarsanız teşekür ederim .

    • admin 12 Nisan 2013, 16:37 - Reply

      0312 213 01 44 nolu telefonu arayarak, 1061 dahili numarayı (Mevzuat Bölümü) tuşlayınız.

  19. birgül 20 Mayıs 2013, 06:00 - Reply

    açık öğretim kız meslekte son senem. Okulların açılmasıyla staja başladık. Haftada 5gün gidiyorum ve haftada 25saatten fazla çalışıyorum. Okulların kapanmasıni mi bekleyeceğiz staj o zaman mi bitecek yoksa şu anda bitti mi? Okulumuz bu konuyla ilgili bi açıklama yapmıyorlar… Hiç bir ücretde verilmiyo. Ortada bi haksızlık mi var anlayamadık… Lütfen bi bilginiz varsa bu konuda bilgilendirirmisiniz yaa . Bi de bu konuyla ilgili danışabileceğim bi yer var mi antalyada? Şimdiden teşekkür ediyorum. Cevabı mailime atarsanız sevinirim :)

    • admin 20 Mayıs 2013, 06:03 - Reply

      0312 213 01 44 numaralı telefondan 1061 tuşlayarak ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.

  20. birgül 20 Mayıs 2013, 06:01 - Reply

    açık öğretim kız meslek çocuk gelişimi bölümünde son senem. Okulların açılmasıyla staja başladık. Haftada 5gün gidiyorum ve haftada 25saatten fazla çalışıyorum. Okulların kapanmasıni mi bekleyeceğiz staj o zaman mi bitecek yoksa şu anda bitti mi? Okulumuz bu konuyla ilgili bi açıklama yapmıyorlar… Hiç bir ücretde verilmiyo. Ortada bi haksızlık mi var anlayamadık… Lütfen bi bilginiz varsa bu konuda bilgilendirirmisiniz yaa . Bi de bu konuyla ilgili danışabileceğim bi yer var mi antalyada? Şimdiden teşekkür ediyorum. Cevabı mailime atarsanız sevinirim :)

    • admin 20 Mayıs 2013, 06:04 - Reply

      0312 213 01 44 numaralı telefondan 1061 tuşlayarak ayrıntılı bilgi alabilirsiniz…

  21. Merve 09 Haziran 2013, 19:44 - Reply

    Bende öğrenmek istiyorum :) 2 seneden beri açık öğretim meslek lisesindeyim. Bu sene son senem. Stajımı yaptım. Beceri sınavımda geçerli. Ama toplam kredim 140 ve alan kredim 40tır. Mezun olma ihtimalim varmıı ???

    • admin 09 Haziran 2013, 20:00 - Reply

      Mezun olabilmeniz için toplam kredinizin 240 olması gerekir.

  22. özlem 14 Haziran 2013, 18:46 - Reply

    merhaba benim sorum şu kardeşim lise mimari yapı teknik ressamlığı bölümünü okudu ve stajını yaptı yalnız karnesinde staj çalışmaları bölümünde muaf yazıyor bu ne demek oluyor?

    • admin 14 Haziran 2013, 19:42 - Reply

      Stajını tamamladığını belirtir.

      • rabia dgtekin 16 Haziran 2013, 14:53 - Reply

        3. dönem yüz yüze egitim başlar mı ?

        • admin 16 Haziran 2013, 17:29 - Reply

          Başlar.

  23. rabia dgtekin 15 Haziran 2013, 22:14 - Reply

    maöl de 3. dönem çocuk gelişim bölümünü okuycam 3. dönem staja başlama gibi bi durum var mı ?

    • admin 16 Haziran 2013, 04:24 - Reply

      Yok.

  24. serap 23 Haziran 2013, 00:06 - Reply

    mrb mesleki açık öğretim lisesinde bilişim teknolojileri web tasarım bölümü okuyorum ve 11.sınıfı bitirdim.Staj görmem gerekiyormuş fakat nerde staj göreceğimi bilmiyorum. 2.sorum ise toplamda 158 kredim var bunun (72)’si yüzyüze aldığım eğitimin kredisi kaç kredi ile mezun oluyorum ve 2014 yılı için ösym sınavlarına katılabiliyormuyum..cvp için şimdiden tşk…

    • admin 23 Haziran 2013, 01:36 - Reply

      Alanınızla ilgili özel sektörde staj görebilirsiniz. Toplamda 240 kredi ile mezun olabilirsiniz. 2014 3. sınav itibari ile mezun olabilecek durumdaysanız, 2014 YGS başvurabilirsiniz.

  25. mine 24 Haziran 2013, 18:37 - Reply

    ben 3.sınıfım ıstege gore bu yaz staj gorebılırmıyım ???

    • admin 24 Haziran 2013, 21:36 - Reply

      Hayır.

  26. mustafa 27 Haziran 2013, 17:39 - Reply

    Merhabalar.. Mesleki açık öğretimde okuyorum bu dönem 11 ve 12.sınıfın derslerini bitirdim sadece stajım kaldı kültür derslerim de bitmiş durumda mezun oluyorum stajı yaptıktan sonra benim sorum seneye staj başlangıcı ne zaman? Okulda herhangi bi bilgi verilmedi iş yerini ne zaman bulmamız gerekir ne zaman başlar? Ve mezun olduktan sonra sene sonu 2 yıllık bölümüme istanbulda üniversitelerden birine dikey geçiş yapabilir miyim?

    • admin 30 Haziran 2013, 17:58 - Reply

      Okulların başlaması ile staj yapacağınız işyerini bulduğunuzda, stajınız başlayacaktır.

  27. Zeride 14 Temmuz 2013, 22:49 - Reply

    Merhabalar 135 kredı alan kredımde 68 ne zama mezun olurum ?

    • admin 15 Temmuz 2013, 04:22 - Reply

      Alan kredinizi 80, toplam kredinizi 192 yaptığınızda mezun olursunuz.

  28. hande 19 Temmuz 2013, 04:42 - Reply

    Merhabalr ben lise son sinifa kadar meslek lisesinde okudum.son snifimin son ayinda okulu brakmak zorunda kaldim.simdi acik liseden 4. Snifi btirmek istiyorum.gordgum derslerden ve stajdan muaf olabilirmiyim…

    • admin 20 Temmuz 2013, 01:00 - Reply

      Geçtiğiniz derslerden zaten muaf olursunuz. Ayrıca stajınızı tamamladıysanız stajdan da muaf olursunuz.

  29. yasin 24 Temmuz 2013, 22:19 - Reply

    merhaba benim toplamda 180 kredim var muhasebe ve finansman alanı okuyorum bunun 66 kredisi alan kredim diğerleri kültür dersi kredisi bu sene staj göreceğim söylendi stajdan başka yüzyüze eğitim göreceğim ders olurmu bilgi verebilirmisiniz

    • admin 02 Ağustos 2013, 21:41 - Reply

      Yüz yüze dersleriniz bitene kadar, yüz yüze eğitim alacaksınız.

  30. yasin murat demirdaş 26 Temmuz 2013, 22:08 - Reply

    130 kredi tamamlarsam ama meslek 1 tane dersim zayıf olsada mezun olurmuyum

    • admin 02 Ağustos 2013, 21:45 - Reply

      Mezun olamazsınız.

  31. açıköğretim 29 Temmuz 2013, 22:13 - Reply

    Bilişim Teknolojileri bölümünü okuyorum toplam kredim 100 alan kredim 32 toplam dönemim 6 aölde okuduğum dönem ise 3 bu sene staj görebilir miyim

    • admin 02 Ağustos 2013, 22:07 - Reply

      Görebilirsiniz…

  32. melike 30 Ağustos 2013, 03:08 - Reply

    merhaba muhasebe ve finansman alanını okuyorum ve staj ile ilgili bilgi istiyorum ne yapmam ve dönemim bitene kadar kaç saat çalışmam gerekiyor biliyormusunuz ?

    • admin 30 Ağustos 2013, 03:27 - Reply

      Yüz yüze eğitim aldığınız okul sizi bilgilendirecektir.

  33. selma kapar 10 Eylül 2013, 18:06 - Reply

    12, sınıfta 2,dönemde devamsızlıktan kaldık b eceri egitimi ve mikro denetleyici derslerinden kaldık başka okulda 4 kredilikbir ders alsak olurmu …teknik servis dalından mezun olmuş olurmuyuz….son sınıf devamsızlıktan kalan öğrenciler için sınav hakkı tanınırmı…

    • admin 10 Eylül 2013, 22:21 - Reply

      AÖL ve MAÖL öğrencilerine 2. ek sınav hakkı verilmiştir.

  34. oğuzcan 15 Eylül 2013, 21:36 - Reply

    ben anadolu teknik lisesinde 12.sınıfa geçtim. anadolu teknik olduğu için ben stajlarımı bitirdim. maöl e geçmek istiyorumda acaba yine staj yapacak mıyım? birde maöl öğrencileri mtok dan faydalanabiliyor mu?

    • admin 15 Eylül 2013, 23:34 - Reply

      Stajınızı tamamladıysanız tekrar staj yapmayacaksınız.

  35. sevim 16 Eylül 2013, 18:26 - Reply

    mrb bn 21.sınıf ögrencisiyim bu sene staj görücem ama bi ücret vermiyceklermiş yani haksızlık degilmi herkes calışıyo bi emeğimizin karşılığını vermeleri gerekmiyo mu yani buraya yorum yapan herkes bundan şikayetçi bizim hakkımızı savunmamız için nereye başvurmamız gerekiyo lütfen yardımcı olun

    • admin 16 Eylül 2013, 22:12 - Reply

      0312 213 01 44 numaralı telefondan 1061 tuşlayınız.

  36. hatice 18 Eylül 2013, 21:32 - Reply

    Ben yaz stajımı yapmadım hocalar beni işletme olarak yazmış 12 sınıfa geçtim şimdi hem 12 sınıf stajımı hemde yaz stajımı işletme olarak yapmak istiyorum. bunların ikisini aynı zamanda aynı kurumda yapabilir miyim? kaç saatlik yapmam gerekir her ikisini de ayrı ayrı..?

    • admin 18 Eylül 2013, 23:08 - Reply

      Konu hakkında yüz yüze eğitim gördüğünüz okuldan ayrıntılı bilgi alabilirsiniz.

  37. eda 30 Eylül 2013, 06:20 - Reply

    Merhaba,ben düz lise mezunuyum.Bu yıl mesleki açık lise çocuk gelişimi dersleri yüz yüze eğitim almaya başladım.Bu yıl hem stajımı yapıp hemde okula devam edebilir miyim.Lise mezunu olduğum için en erken ne zaman mezun olurum.Ön lisans için yapmam gerekn nedir.Ana okulu öğretmenliği yapabilmeme için tam olarak ne yapmalıyım ayrıntılı bilgi verirseniz sevinirim.Teşekkürler.

    • admin 30 Eylül 2013, 08:48 - Reply

      MAÖL hakkında tüm merak ettikleriniz için tıklayınız. .

  38. fatma 30 Eylül 2013, 17:23 - Reply

    merhaba mesleki açık lisede sekreterlik okuyorum bizim staj kredimiz ne kadar o damı 48 yoksa bizde daha mı fazla. ?

    • admin 01 Ekim 2013, 00:07 - Reply

      Ayrıntılı bilgiyi yüz yüze eğitim gördüğünüz okuldan alabilirsiniz.

  39. FİLİZ 30 Ekim 2013, 17:31 - Reply

    merhaba ben avukatlık bürosunda çalışıyorum fakat kimya bölümü okuyorum açıktan staj yapmam gerekiyo burda çalışırken başka bir kurum staj defterimi doldurabilir mi?

    • admin 30 Ekim 2013, 23:35 - Reply

      Konu hakkında devam ettiğiniz Oku müdürlüğüne başvurunuz.

  40. sumeyra 04 Kasım 2013, 03:16 - Reply

    Iyi günler hocam Daha onceki arkadaslrimiz yaz dahil 2 yilda staji tamamliyarak mezun oldular peki yeni ogrenciler icin niye yazin degilde kisin staj yapmak zorundalar…?

    • admin 04 Kasım 2013, 03:23 - Reply

      Konu hakkında yüz yüze eğitim aldığınız okul ile iletişime geçiniz.

  41. emel 07 Kasım 2013, 02:55 - Reply

    ii akşamlar ben okul öncesi ögretmeniyim.staj yerini kim belirliyor bu konuda hala bi bilgi edinemedim.kafasına göre çıkıp geliyorlar bana ve cocuklarınıda getiriyorlar. burası bakım evi degil.kim ilgileniyor bunlarla bilgilendirirseniz sevinirim ben çok rahatsızım bu durumdan.

    • admin 08 Kasım 2013, 02:23 - Reply

      Okudukları Meslek Lisesi Müdürlüğü belirlemektedir.

  42. zehra 08 Aralık 2013, 04:01 - Reply

    iyi akşamlara acık öğretim son sınıf öğrencisiyim kız meslek lisesinin belirlediği devlet okulunda stajımı yapmaktayım. staj haklarımız nelerdir bizi hic bir sekilde bilgilendirilmedeyemiz gibi anaokulu öğretmenleri sınıfı biz stajerlerini üzerine bırakıp cay kahve keyfi yapıp günlerini tamamlıyorlar.ve karşılıgında hiçbir ucrette ödenmiyor.sabah 8 de girip akşam 17 ye kadar canımız çıkıyor.sözüm ona bizim öğretmenleri gözlemleyip uygulamaları yapmamız gerekiyor ama maalesef öğretmenler sınıfa uğramadıkları için 11.sınıfta öğretmenimizin gösterdiği program dersiyle yürütüyoruz.bu durumda bizim hakkımızı kim savunacak LÜTFEN bu konuda yardım bekliyorum

    • admin 08 Aralık 2013, 04:07 - Reply

      0312 213 01 44 numaralı telefonu arayarak 1061 tuşlayınız.

  43. kazım 05 Ocak 2014, 22:07 - Reply

    ben lise son sınıf öğrencisiyim ve şuanda staj yapıyorum ama stajımın 2. döneminde aselsanda devam etmek istiyorum mümkün mü aceba?

    • admin 05 Ocak 2014, 22:19 - Reply

      Konu hakkında staj yapmak istediğiniz kuruma başvurunuz.

  44. elif 28 Ocak 2014, 18:43 - Reply

    iyi günler ben açık öğretim meslek lisesi 12.sınıf ve birinci dönem staja gidemedim 2. dönem devam etsem seneye de kalan dönemimi versem olur mu

    • admin 28 Ocak 2014, 21:20 - Reply

      Konu hakkında Yüz yüze eğitim aldığınız okul müdürlüğüne başvurunuz.

  45. sümeyye 02 Şubat 2014, 22:02 - Reply

    ya ben aoldan maola geçmek istiyorum ne yapmalıyım

    • admin 03 Şubat 2014, 04:05 - Reply

      Dilekçe vererek geçiş yapabilirsiniz.

  46. sümeyye 02 Şubat 2014, 22:03 - Reply

    maola geçmek için kredi önemli midir?
    teşekkürler

    • admin 03 Şubat 2014, 04:05 - Reply

      Şartsız geçiş yapabilirsiniz.

  47. Fatma 03 Şubat 2014, 05:56 - Reply

    çocuk gelişimi okumak için hangi liseye gitmem gerekir

    • admin 03 Şubat 2014, 06:26 - Reply

      Kaydınızı MAÖL’e yaptıracaksınız.

  48. tuana 06 Şubat 2014, 19:01 - Reply

    okula yeni başladım ve ilk sınava girdim şuan 19 kredi aldım staj yapmam mümkünmü lütfen çabuk bilgilendirirseniz sevinirim

    • admin 06 Şubat 2014, 22:11 - Reply

      Hayır.

  49. seçil 16 Şubat 2014, 17:47 - Reply

    ben 12. sınıfın ilk donemıne kadar okudumm evlendiğim içim yarım donemini acıktan tamamlıycamm alttan kalan hiç dersımm yok meslek lisesinde okuyorummm kultur dersı gorebiliyomuyum y-yada sınavına giriyomuyummm

    • admin 16 Şubat 2014, 21:46 - Reply

      Yüz yüze derslerini okulda, kültür derslerini uzaktan vereceksiniz.

  50. gizem 13 Nisan 2014, 14:53 - Reply

    kaç kredi den sonra staj yapabilirim

    • admin 14 Nisan 2014, 21:58 - Reply

      7. dönem itibari ile staja başlayabilirsiniz.

Yorum Yapin »


Dershane Kurs Acik Lise Lise Acik Ogretim Lisesi AOL Gazete AOL Portal AOL Bilgilendirme AOL Yardimci Kitap AOL Kitap MAOL Meslek Lisesi ilkogretim Oyun